7/16/2015

WHERE HAVE I BEEN?

Tuntu kauheen kummalliselta avata tää kirjotuskenttä kun oon vältelly mun blogia tässä kohta kuukauden.. Ilman mitään sen kummempaa syytä. Nyt alko kuitenkin sen verran ärsyttämään joten tässä teille muutama lause.

Mulla ois ollut vielä kirjottamatta matkapäiväkirjaa Madridista sekä vikojen päivän tapahtumat Portugalista, mutta arki on taas vieny mennessään ja tuntuu etten oo hetkeekään paikoillaan. Lisäks mua vähän lannisti se että, ketään syyttelemättä, huomasin ettei kovin moni tuttu ookkaan täällä käyny näitä matkakuulumisia lukemassa. Näin oon joutunut sitten selittämään kaikki moneen kertaan. Ei siinä mitään, tykkään kertoa miten meillä meni reissu jne, mutta se vaan laski intoa kirjottaa noi kaks viimestä merkintää jos muitakaan ei oo monet lukenut täältä. :)

Saatan ne luultavasti jossain vaiheessa putkauttaa ulos, sillä mulla on myös pari matkavinkkiä tuolta reissulta niin ehkä ne sinne luontevasti saa samaan syssyyn!

Tää blogi ei oo ohi vaikka reili jo onkin, sillä en tätä alkanut kirjottamaan alunperin sen vuoksi. Tuleva sisältö on aika määrittelemätöntä, mutta halajan jo uusia ulkomaan kokemuksia joten niitä sitten viimeistään! Lisäks mahdollinen vaihtopäiväkirja jatkuu varmasti myös täällä.

Kiva jos oot käynyt lukemassa, palailen pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti