10/31/2015

76 days till Singapore

Ajattelin pitkän tauon jälkeen tänne jotain raapustella, kun tää blogi kuitenkin herää eloon viimestään tammikuussa taas! Meitsi on nimittäin lähdössä vaihtoon Balille (ja tästä tulee mun vaihtoblogi).

Pikkasen jänskättää. Tuun olemaan päälle neljä kuukautta poissa Suomesta ja asumassa maailman toisella puolella, mikä on jo itsessään aika pelottavaa. Siihen päälle vielä kaikki muut asiat mitä siellä joutuu kohtamaan, mm. skootterilla ajamisen kaoottisessa liikenteessä, enkä siis ikinä oo sellasta vempelettä ajanut.

Tällä hetkellä mulla ei oikeestaan vielä oo mitään muuta kasassa kun lennot Singaporeen, jossa aion lomailla noin viikon ennen Balille menoa. Onneks mun ei tarvi sinnekään lähteä yksin, sillä ainakin Hanna ystäväni on lähdössä mukaan! Voin siis purkaa mun paniikkia jollekkin ihan hyvillä mielin (tai huonolla mielin, en tiedä miten Hanna siihen suhtautuu). Mulla ois miljoona asiaa hoidettavana, mutta ongelmana on se, että kun yks asia jumittaa eikä sitä voi tehdä vielä, vaikuttaa se kaikkeen muuhun. Tällä hetkellä se on kursseille ilmoittautuminen ja JAMKin papereiden täyttäminen. Ehkä tää tästä joskus helpottaa, vaikka kiire meinaa kohta tulla. Onneks mulla on henkilökohtanen avustaja Roosa, joka samaisella maankamaralla vietti viime kevään, niin saan tämmöstä personal trainingia tän aiheen puitteissa.

Mulla on ehkä vielä vähän liian hepponen asenne tätä kohtaan, ajattelen että kaikki hoituu kyllä omalla painollaan eikä tässä vielä mitään. :--D Toisaalta tosi kiva kun yleensä stressaan ihan kaikesta, joten hauskaa olla välillä vähän huoleton. Voin sitten jättää sen stressin sinne 12 tuntia kestävälle lennolle Zürichistä Hong Kongiin.

n-eocali.tumblr.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti