4/22/2015

ALL I NEED

Pienoista matkakuumetta ja paniikkia on havaittavissa, reissuunhan on enää se vähän päälle viikko apua!
Meillä on nyt lennot Puolaan josta tää koko homma sit alkaa, ja lennot on myös takasin päin ostettu välille Faro - Bremen ja Bremen - Tampere sit joskus kun kotiudutaan.. Muuta ei oikeestaan edes olla maksettu/suunniteltu etukäteen reililippujen lisäks, sillä päätettiin että mennään aika intuitiolla ja spontaanisti, ihan huippua!

Oon pikkuhiljaa keränny listaa asioista, mitä aion pakata mukaan. Päädyin ylläoleviin. Oli muuten vaikee ettiä netistä kuvia asioista joita mä omistan (sen takii etten jaksa ite alkaa ettii kaikkia ja kuvaamaan plus puolia näistä mulla ei vielä oo hehe...)
Ihan älyttömän vaikee koittaa miettiä että mitä sitä nyt oikeesti ympäri Eurooppaa reissaten kuukaudessa tarvii ja mitä ei. Kaikki hiushärpäkkeet jätän kotiin (kannan suoristusrautaa joka paikkaan ja nyt koittaa jäähyväiset) ja otan vaan kasan ponnareita, lippiksen ja kuivashampoota.
Vaatetusta haluisin ottaa vaikka minkälaista mutta oon päätyny siihen että shortsit ja urheilulliset vaatteet pääsee mun rinkkaan. Ja bikinit tietenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti